vineri, 6 decembrie 2013

Tort curcubeu/Rainbow cake

Eeii..iata ca a venit si timpul acestui tort frumos foc sa va farmece cu prezenta.:) L-am facut prima data la ziua lui Razvan,pentru la scoala, si am folosit colorant pudra.Nu s-a colorat foarte intens, dar a iesit dragut, chiar si asa. Insa nu am putut sa fac poze la sectiune, ca l-am dus la scoala, iar doamna se pare ca nu are veleitati fotografice,asa ca nu l-am putut prezenta atunci pe blog. De curand mi-am comandat coloranti gel de la Wilton(de pe net) si de abia asteptam sa le dau un sens. Chiar daca nu folosesc coloranti on a daily basis, din cand in cand, pentru un tort spectaculos,ca asta, se merita!:)
Asadar, doamnelor, domnisoarelor si domnilor, I give you:the Rainbow cake!:)



 
Ingrediente:
-430 grame faina
-430 grame zahar
-220 grame unt la emperatura camerei
-350 ml lapte
-5 oua
-7 grame drojdie uscata
-1 lingurita esenta vanilie
-6 coloranti gel de culori diferite
Pentru crema :
-500 grame mascarpone
-300 grame crema branza(Philadelphia)
-1-2 lime(lamai verzi)
-150 grame zahar pudra
 
Batem ouale si zaharul pana se albesc, adaugam untul si amestecam pana se omogenizeaza.  Separat, cernem impreuna faina cu drojdia, apoi le adaugam peste amestecul de oua si omogenizam.
Adaugam treptat laptele, amestecand, iar la sfarsit punem si vanilia. (putem folosi si alte arome, dupa gust)
Impartim compozitia in 6 parti egale. Incalzim cuptorul la 180C. Putin cate putin(dar putin, nu gluma !:) )adaugam culoare in fiecare compozitie.  
 
Turnam in forme de tort cu diametrul de 20 cm. Coacem 10-15 minute fiecare blat apoi le racim.
Pentru umplutura : amestecam crema de branza cu mascarpone si cu sucul de la un lime. (sau mai mult…mai putin, dupa cum ne place). Adaugam si coaja rasa de lime si zaharul si amestecam bine. Lasam la temperatura camerei.
Asezam primul blat(mov ) si punem putina crema peste. Repetam operatiunea cu celelalte blaturi iar cand sunt toate aranjate acoperim tortul cu un strat nu foarte gros dar uniform de crema. Bagam la rece pentru cel putin doua ore.
 
 
Dupa doua ore punem si restul de crema si ornam dupa bunul plac. Bagam la rece din nou. J
 
 
 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu